اگر طلب بکنی آسمان و آب یکیست

به هر دری زده ام تا ببینمت گاهی

طلب نمی کنی آقا خودت نمی خواهی

تو دور دوری از اینجا منم که درگیرم

سه8رنگ طلایی زدم به این ماهی

 

_چه ام(ماهیچه ام)که وقتی تونستم بیام به دیدنتون

اگر نبینمت آقا میرم تو گمراهی

 

اگر طلب بکنی آسمان و آب یکیست

چه فرق میکند این کفترست یا ماهی؟

 

زدم به سیم میانبر که زودتر بپرم

شبیه پلک زدن در زمان کوتاهی

            ###

بلیط رفت به مشهد تمام شد دیگر

طلب نمی کنی آقا خودت نمی خواهی

"اگه طلبیده شدین مارو یادتون نره"



نظرات شما عزیزان:

محمدعلی
ساعت11:22---15 بهمن 1392
باسلام

این شعرو تاوقتی که تا آخر نخونده بودم همچی تو ذهنم اومد جز امام رضای عزیزه دله خودمون که بشخصه هماننده حضرت صاحب الزمان خیلی دوسش دارم...

راستی ازین بیته که میگفت اگر طلب کنی آسمانو آب یکیست/چه فرق میکند این کفتر است یا ماهی؟ خیلی خوشم اومد...

جاتون خالی اتفاقا من وسط امتحانای همین ترمی که گذشت مشهد بودم

دقیقا تو مناسبتای آخره صفر واربعینو شهادته امام رضا..

بااینکه تو بحبوحه درسو امتحانو شلوغیو اینا بودم /بااون همه خاطراته تلخو شیرینش خیلی خیلی خوش گذشت

نایب الزیاره همه دوستان عزیزهم بودم

ایشالا قسمته همه عزیزان بشه ازین فیض معنوی سیر آب بشن...

ممنون
پاسخ:خوش بحالتون من ک خیلی وقته منتظر دعوتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط